PROMOSI VIVIX SHAKLEE JULAI 2014

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah dah masuk bulan july 2014, Dapat mesej dari shaklee tentang promo July'14. VIVIX !!! Cayalah..elok sangat la vivix promo bulan ramadhan ni. Keistimewaan beli time promo ni ape yang korang akan dapat?? Meh cni nak cite kat korang ckit keistimewaan pembelian dalam bulan promo vivix ni. 



KEISTIMEWAAN BELI VIVIX PADA BULAN JULY 2014
  1. BELI 6 FREE 1
  2. FREE KEAHLIAN
  3. CASH REBATE SEHINGGA RM250++ 
  4. FREE POSTAGE
Bestkan !!! Ape yang best tentang vivix yang dikenali sebagai tonik ajaib ni. Jom saya sharing ckit kebaikan dan manfaat Vivix Shaklee untuk kite. Apa yang best sangat? Berbaloikah dengan harga yang ditawarkan?

Keistimewaan Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Kebaikan Vivix Shaklee


  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
  • Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


Sharing untuk korang dengan pengambilan Vivix Kulit jadi cantik 

Sure Korang nak kulit cantik dan sihat???ada yang sanggup berhabis ribuan ringgit semata mata nak kulit cantik berseri...ada juga yang sanggup ambil risiko dan menanggung kesan sampingan akibat rawatan suntikan/produk yang membahayakan...


SET KULIT SHAKLEE


Bila bercakap mengenai wajah cantik berseri ni pasti ramai yang mengimpikannya. Terutamanya untuk yang dah bergelar ibu dan yang sentiasa ingin cantik, vouge dan anggun. Walaupun sudah beranak pinak tapi kecantikan luar dan dalam mesti dipelihara dengan rapi. Bukan untuk siapa pon. Untuk suami kita juga kan? Betul tak? Kalau selekeh jer dan tidak pandai menjaga kecantikan suami pun segan dan mulalah mencari alasan untuk meminggirkan diri dari isteri. Walaupon hanya segelintir yg berlaku kite wajib untuk menjaga keharmonian rumahtangga dan kesihatan diri kita.

Kulit yang cantik adalah impian setiap orang, lebih-lebih lagi kaum hawa. Kulit yang kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori besar memang majoritinya akan melanda kita bila usia makin meningkat. Untuk mengatasi masalah ini beralihlah kepada set kecantikan kulit Shaklee untuk wajah cantik berseri.

Bagi saya yang tak suka bermekap ni,saya memang nak kulit cantik dari dalam..saya ni memang malas mekap2 bagai,nak pakai tu pakai ni,krim tu,krim ni memang tak lah...kadang2 beli krim sampai luput tarikh langsung tak habis guna...huaaa rugi oooo...dengan anak kecik lagi,mana sempat nak tempek2 krim semua tu..huhu...

Tapi ramai yang tanya,krim ape yang saya pakai nampak kulit licin dan sekata,dulu masa masih bekerja kalau solat kat opis tu..xde la nak amik masa yg lama..sbb btul2 solat n lepas tu xde nak touch up 2..sbb mang xreti nak makeup bagai ni..

Saya keluar rumah just calit sunblock sikit,bedak baby and lip balm je...done,bedak compact pon tak pakai,jimat duit lah katakan...hehe tapi kawan2 still kata saya bermekap...bila berpuluh kali bagitau baru nak percaya...haaa masa tu mulalah tanya apa rahsia saya...hahaha

Takda rahsia lah kawan2 ku sayang oiii..saya hanya mengamalkan pengambilan Vitamin SHAKLEE secara konsisten ja....ha kan dah suruh cuba,korang taknak...


SET PECERAH KULIT


Ade jugak kawan2 saya yang cuba shaklee,tapi diorang cakap tak berkesan....
bila tanya brapa lama amalkan???jawapan,baru sebulan,bila tak nampak hasil lagi terus stop...hmmmmm patut la tak berkesan...ni vitamin,bukan ubat magic @ suntik ke apa....tros makan nak nmpk kesan..mane bole!!

Nak cantik kena sabar,kena istiqamah,kena amalkan berterusan bukan berhenti separuh jalan...masa mula2 saya just amik esp+b.complex+vita c n alfalfa je,tu pon dah nampak hasil...memang kulit saya takda banyak masalah,cuma dulu kulit saya kusam,berminyak dan tak sekata...

Sekarang kulit saya makin licin,tak berminyak,makin berseri,pori mengecil dan susah nak terbakar panas...dulu pakai sunblock dua tiga lapis pon terbakar panas jugak...skarang sapu nipis2 je...hehe...sebab malam2 saya amalkan buat masker collagen @ vivix shaklee...best,kulit rasa lembut ja...

Kalau kesannya agak lambat ,cuba check balik,minum air cukup tak???makan konsisten tak????dan yang paling penting,ada tak berdoa minta pada Allah????
shaklee ni vitamin semulajadi,saya tak bimbang sebab memang takda kesan sampingan langsung...kalau kesan cepat,tapi ada kesan bahaya tak guna juga... Ade yang tanya saya makan banyak2 vitamin xde effect ke kat buah pinggan kalau makan dalam jangkamasa yang lama?? Nak makan ape2 vitamin kne faham konsep..kne mintak konsultasi yang betul..macam korang demam pegi beli ubat..mesti doktor or ahli farmasi akan terangkan cara pemakanan kan..macam tu la jugak cara pengambilan vitamin ni...So bagi korang yang dah penah beli and nak makan vitamin shaklee dengan cara yang betul sila rujuk SID masing2. Pembelian yang dibuat daripada saya..Insyaallah saya akan sediakan sedikit info dan konsultasi secara percuma selagi anda masih berusaha untuk menjaga kesihatan dan Anugerah Allah ni..

Testimoni Vivix untuk Ibu saya sendiri :-



Testimoni Vivix sendiri : -



Testimoni lain :-







Berminat untuk mengetahui produk Shaklee dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya seperti melalui w.apps di talian 0123549909 ( mila )

Dengan setiap pembelian vitamin shaklee dari saya, anda layak mendapat :-
♥ Jadual Makan Vitamin
♥ Konsultasi percuma berterusan
♥ Jemputan ke group Facebook Exclusive
♥ Peluang menjana income dengan Shaklee
♥ Jika anda berdaftar dibawah group bimbingan saya dan ingin menjadikan Shaklee sebagai Biz utama yang menyumbang kepada meningkatkan taraf hidup anda sekeluarga. Jom tanya saya (^__^)

PILIHAN DI TANGAN ANDA !!!

Shaklee Klang



                           


 KEAHLIAN SHAKLEE                eSell shaklee

No comments:

Post a Comment