CUACA PANAS TERIK BUAT BADAN JADI LEMAU

Assalamualaikum korang, hari ni aku nak cite cikit tentang cuaca yang agak panas terik membahang semenjak sebulan yang lalu. Kalau keluar dok parking keta kat luar yang berbumbung pon rasa bahang kalau masuk apatah lagi kalau parking yg tak berbumbung. Allah.. rasa macam dalam oven, hahahaha..

Kebetulan hari ni aku ade urusan dekat luar, lepas ke Shaklee pegi lunch dengan husband. Lepas lunch gerak pegi PPAS singkatan nama bagi Perpusatakaan Raja Tun Uda Shah Alam yang bertempat di Seksyen 13. Nak cari bahan rujukan cikit, walaupon dah lama habis belajar tapi bile dah berbiz wajib kene belajar ape yang kite buat. Parking atas yg dekat dengan pintu masuk library semua penuh, so terpaksa la aku parking jauh ckit. Lepas parking terus jalan naik nak menuju pintu masuk ground floor library. Masa ni terasa bahang je dengan cuaca yang panas terik, walaupon jalan 50 meter dari tempat parking. Lepas solat zuhur baru la aku masuk library cari bahan bacaan untuk buat nota2 penting. Then sambung update blog dan reply pm dan w.apps customer.

Kat sini aku ambik masa 2jam je, tak boleh nak lama2 sebab anak2 kene tinggal dengan nenek kat rumah. Pukul 4 aku terus gerak balik . Keluar je dari pintu utama library terus rasa bahang cuaca panas terik, dengan silau rasa terbakar kulit muke aku..ahahaha, jalan memang tunduk bawah je la. Nasib baik xde orang jalan dari arah depan, kalau x mau berlanggar. Masuk je dalam kereta kulit rasa macam kne gigit2 sebab econ blom terasa sejuk. Ah redah je la, aku kejar masa tak nak lewat 5 minit pon, sebab takut jalan jem. Alhamdulillah pukul 4.20 ptg sampai rumah. Anak2 nampak aku dah mula la excited suruh aku masuk cepat, almaklumlah kene tinggal setengah hari dengan nenek, walaupon mereka sangat rapat dengan nenek, aku sebagai mak dorang, mesti la dorang excited. Sekarang ni budak2 tu dah besar, dah pandai tanya aku, ape yang aku bawak balik untuk mereka. Kebetulan aku ade beli keropok lekor kegemaran dorang. Memang senyum sampai telinga la. Lepas masuk rumah & letak barang terus tuju dapur. Tekak rasa sangat2 haus walaupon hari ni lebih 3 liter aku minum air. Pegi dapur terus amik shaker cari Performance Drink, letak air kosong masukkan 3 sudu PD then shake, lepas tu terus minum.


PD SHAKLEE


Fuhhhhhh lega...rasa badan lebih sejuk baik. Letih kene keringat panas tadi terus hilang. Pd memang berkesan untuk membantu badan terus dihidrat. PD shaklee ni terkenal dengan kata ganti nama lain ISOTONIK. Husband aku memang suke PD ni, sebab die memang orang yang sangat aktif bersukan. Lagi2 sukan bola sepak, memang perlukan stamina yang  tinggi dan sukan bola sepak juga perlukan pergerakan yang banyak dan secara tidak langsung badan mula terhidrat. Since bagi PD kat husband die memang bgi feedback yang sangat memuaskan. PD bertindak membantu mengelakkan penghidaratan badan dengan cepat. so korang yang selalu penat, kurang minum air memang patut cube kehebatan PD Shaklee ni. Aku bole sure korang mesti sukekannya. Bagi yang gigih nak ganti puasa takut tak bermaya n melepek je during puasa InsyaAllah PD membantu anda.

Bagi yang nak ganti puasa dan persediaan untuk Ramadhan yang akan menjelma tak lama lagi anda patut cuba produk Isotonik Shaklee ni. Harga berapa?? RM82.50 ni harga retail tau. Daftar sebagai ahli shaklee untuk dapatkan harga ahli yang mana jauh lebih murah 20% dari harga retail. Jadikan diri sebagai ahli exclusive Shaklee sekarang!!!

Untuk konsultasi dan maklumat lanjut, boleh hubungi saya seperti yang tertera :-
SITI JAMILAH MAT YUSOF
CONTACT

Dengan setiap pembelian vitamin shaklee dari saya, anda layak mendapat :-
♥ Jadual Makan Vitamin
♥ Konsultasi percuma berterusan
♥ Jemputan ke group Facebook Exclusive
♥ Peluang menjana income dengan Shaklee
♥ Jika anda berdaftar dibawah group bimbingan saya dan ingin menjadikan Shaklee sebagai Biz utama yang menyumbang kepada meningkatkan taraf hidup anda sekeluarga. Jom tanya saya (^__^)

PILIHAN DI TANGAN ANDA !!!

No comments:

Post a Comment