Aeon Big Sale

Jom terjah AEON Big... 
Sale Duration : 11 ~ 24 April 2014

Pagi2 ni siapkan kje awal ckit..sebab ari ni aku nak pegi AEON Big..Grab Susu and Pampers anak...itu yang paling penting...Nak jaga kewangan dalam rumahtangga memang kne belajar utk membeli secara berhemah. Sebab itu la cara kite nak berjimat dan saving lebih. Tiap bulan dapat gaji memang aku tak terus shopping..sebab kadang2 akhir bulan xsemua shopping centre buat harga murah..so aku mmg sentiasa stdby susu and pampers anak lebih bagi keperluan dorang. Cara nak jimat duit ni senang je..Tiap bulan wajib asingkan duit extra..nnt bile dah ckup lebih tu..korang manage pulak utk beli time sale..bagi aku yang ade anak 3 ni memang wajib grab pampers and susu anak time ade sale...Korang bayangkan la Pampers PET PET Harga pasaran paling mahal aku penah beli RM33.95..kalau sale bole jadi harga RM30.95..RM3 korang dah jimat satu bundle tu...macam aku pampers anak mmg beli banyak..kadang kadang time sale aku beli sampai 3bundle sorang..so darab 3 anak jadi 9bundle..jimat RM27..RM27*12bulan = RM324..Banyak tu..tu baru jimat duit pampers...blom lgi susu,baju,alat tulis dan lain lain lagi..mungkin bagi yang ade duit..RM27 tu bukan ape bagi korang..tapi itu la cara kite utk disiplin diri kite supaya belanja lebih berhemah..Alhamdulillah setakat ni xpernah lagi kesempitan duit..Syukur alhamdulillah xpernah ikat perut lgi..walaupon perbelanjaan isi rumah sebulan mencecah ribuan ringgit.. Alhamdulillah jugak selama aku jadi "Work At Home Mom" income dari biz Shaklee banyak membantu meringankan beban suami. syukur alhamdulillah jugak income biz Shaklee lebih dari gaji hakiki aku waktu berkerja Sebagai Manager dulu...sangat berbaloi...ye la kan..anak dah 3 dan nak masuk 4 dah pon...memang wajib kne jaga anak kat rumah..lgi yang sulung dah makin membesar..angan2 aku dari dulu nak anta anak g skolah sendiri...alhamdulillah impian tu dah tercapai..

Bagi mak apak yang nak jimat duit..wajib grab item yg ade sale!!!!...

Macammana nak urus duit secara berhemah..sila click link di bawah 


atau korang bole w.apps saya ke 0123549909 (mila) utk sharing tips =)




SUSU FORMULA MURAH















Bagi Anda yang berminat utk ketahui promosi2 dan sale2 macam ni di masa akan datang..sila tinggalkan comment di ruangan comment di bawah..berserta email atau fon number..Insyaallah kalau ade sale yang saya nampak..akan d update secepat yang mungkin.. Sharing is Caring, Caring is love =)

No comments:

Post a Comment