Shaklee Promo April 2014

Ostematrix Shaklee Promo April


YEAY!!! PROMO YANG MEMANG DI TUNGGU2...

PEMINAT TEGAR OSTEMATRIX SHAKLEE..


Alhamdulillah sangat-sangat dapat tau promo april ni Ostematrix!!! Sebab saya memang peminat tegar Ostematrix..

Experience saya Suke makan ostematrix ni since saya memang orang yang sembelit tegar...ngeee...alha
mdulillah Lepas amalkan ostemarix 4biji sebelum tdo...mmg dh xde masalah tu..Badan pon rasa lebih ringan dan bertenaga..walaupon seharian buat kerja rumah..pegi order n cod barang hari2..badan mmg letih..tapi ostematrix sangat membantu..4biji sebelum tdo sangat membantu saya utk tdo lena dan bangun awal pagi walaupon kadang2 tdo lewat. Membantu jugak utk breastfeeding..part ni paling beest..sebab saya mmg "mumlovesbreastfeeding"...dan sangat mementingkan imunisasi anak2...

Experience mak lepas excident setahun yang lalu - lepas xcident xbole sembahyang berdiri..sebab kaki xboleh nak bengkok.
* 4biji sebelum tidur mak makan konsisten dengan AJHT setiap pagi...selama sebulan..dah bole sembahyang berdiri.
*Sekarang dia la peminat tegar vitamin ni
* dulu kalau duduk lama die cakap sakit pinggang..now alhamdulillah die steady je.

* Beli 6 Free 1
* Beli 3set Free Register Member
* If Free Register member dapat cash back


PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA
















Hubungi saya:

Shaklee Independent Distributor
✆ SMS/WhatsApp : +60123549909 (mila)
➲ COD Area : Bandar Saujana Putra, Puchong, Subang Jaya, Kuala Selangor, Petaling Jaya, Kuala Lumpur,Klang.
➲ Pos : Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak

Click link dibawah utk terus ke Facebook dan mengetahui promosi terkini dan harga istimewa dari saya...


FB : https://www.facebook.com/aimila.yusof
FB Page : https://www.facebook.com/VitaHealthShopSharingIsCaring?ref=hl
Ingin menjana pendapatan dengan shaaklee??? click link dibawah untuk maklumat lanjut
http://ibuddd2010.blogspot.com/2013/06/mlm-shaklee.html


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




No comments:

Post a Comment