Shaklee memang MLM

Memang Shaklee ialah MLM.. tapi tak sama macam MLM lain..modal RM65 je..tu pon register sebagai ahli..seumur hidup..korang nak berapa dari shaklee??? shaklee bole bagi..korang sendiri yg mencorakkan kreativiti tuk buat biz ni..konsep biz shaklee ni mmg senang..selama 1/2 taun dlm biz ni saya xpenah paksa2 orang beli n cari ahli nak msuk bawah kite..dengan hanya sharing kebaikan dan manfaat di alam maya saya berjaya kembangkan biz dibawah saya sekarang..ape yang penting pilihan itu di tangan anda utk mencorakkan bisnes anda..Apa benefit buat bisnes Shaklee? jom tgk gambar kat bawah ni...

Shaklee 3C  ( cash+car+convention)

Ganjaran tunai...yg ni dapat setiap bulan..ada bonus peribadi, bonus jd leader,bonus Coordinator... (berapa byk yg dpt setiap bulan bergantung total point... Jadi takde istilah duduk goyang kaki , takde istilah org bwh keje utk org atas. Di sini.. setiap sen yg anda dapat adalah berdasarkan usaha anda..... dan yg paling best ia akan berubah setiap bulan.. Jika anda konsisten .ia akan berubah dari 2 angka ke 3 angka ke 4 angka ke 5 angka..... bagaimana dgn 6 angka? InsyaAllah...anda juga bole dapat income tanpa anda jangka!!!!
Ganjaran kereta (ni bukan dpt kereta sebiji dua..tapi dlm bentuk cash setiap bulan dan yg menariknya angkanya tak fix setiap bulan.. tapi ia 'membesar' setiap bulan..)...
Ganjaran insentif travelling.... (ni local dan overseas trip..bergantung dgn point kelayakan anda)..

Selepas 1/2 tahun join Shaklee, Alhamdulillah..Saya dah merasai sebahagian daripadanya...yang penting ade kesungguhan..paling best buat Shaklee..sepertimana yg saya dah cerita tadi xperlu nak bertungkus lumus cari orang register bawah kite..mereka sendiri akan datang cari kite..camne?? ade caranya..dan Shaklee bukan MLM biasa ...Shaklee seyesly tak ade nak bebankan otak,fizikal dan minda korang..lgi memenangkan ade la...Cuma persoalan disini.. anda mampu atau tidak..yang tu kena tanya diri sendiri..Rezeki xkan datang bergolek tanpa usaha..Cume shaklee tidak perlukan modal puluhan ribu..dengan hanya RM65 anda akan dapat pulangan berganda tanpa pikir nak gnti balik duit modal jika buat pinjaman ...Yang pling best xlame lgi saya akan jadi surirumah sepenuh masa, tapi jdi surirumah yg ade income tau...so suami xde la pening kepala pasal mne nak korek duit time2 emergency dan memerlukan bantuan...konsep saya adalah xmahu duduk di tahap "COMFORT ZONE"...kerana bagi saya "COMFORT ZONE" adalah tahap paling bahaya...korang nak lgi jelas??? jom terus je pm#text#w.apps 0123549909 (mila)

ape yang pasti impian akan jadi kenyataan jika anda ade usaha...good luck u olls...


Dapatkan harga istimewa produk shaklee & konsultasi percuma sekiranya membuat pembelian dari saya.

Shaklee Independent Distributor
PM#TEXT#W.APPS : 012-3549909
Contact : Mila
Id : 910306
email : ibuddd2012@gmail.com

FB : https://www.facebook.com/aimila.yusof
FB Page : https://www.facebook.com/VitaHealthShopSharingIsCaring?ref=hl

No comments:

Post a Comment