Rahsia Cantik dengan Shaklee, tak payah makeup tebal2

Assalamualaikum...

korang nak kulit cantik dan sihat???
ada yang sanggup berhabis ribuan ringgit semata mata nak kulit cantik berseri...
ada juga yang sanggup ambil risiko dan menanggung kesan sampingan akibat rawatan suntikan/produk yang membahayakan...

bagi saya yang tak suka bermekap ni,saya memang nak kulit cantik dari dalam..saya ni memang malas mekap2 bagai,nak pakai tu pakai ni,krim tu,krim ni memang tak lah...kadang2 beli krim sampai luput tarikh langsung tak habis guna...huaaa rugi oooo...dengan anak kecik lagi,mana sempat nak tempek2 krim semua tu..huhu...

tapi ramai yang tanya,krim ape yang saya pakai nampak kulit licin dan sekata,kalau solat kat opis tu..xde la nak amik masa yg lama..sbb btul2 solat n lepas tu xde nak touch up 2..sbb mang xreti nak makeup bagai ni..

saya keluar rumah just calit sunblock sikit,bedak baby and lip balm je...done,bedak compact pon tak pakai,jimat duit lah katakan...hehe tapi kawan2 still kata saya bermekap...bila berpuluh kali bagitau baru nak percaya...haaa masa tu mulalah tanya apa rahsia saya...hahaha

takda rahsia lah kawan2 ku sayang oiii..
SHAKLEE ja....
ha kan dah suruh cuba,korang taknak...

ramai kawan2 saya yang cuba shaklee,tapi diorang cakap tak berkesan....
bila tanya brapa lama amalkan???jawapan,baru sebulan,bila tak nampak hasil lagi terus stop...
hmmmmm patut la tak berkesan...ni vitamin,bukan ubat magic @ suntik ke apa....tros makan nak nmpk kesan..mne boleeee...

nak cantik kena sabar,kena istiqamah,kena amalkan berterusan bukan berhenti separuh jalan...saya just amik esp+b.complex n alfalfa je,tu pon dah nampak hasil...memang kulit saya takda banyak masalah,cuma dulu kulit saya kusam,berminyak dan tak sekata...

skarang kulit saya makin licin,tak berminyak,makin berseri dan susah nak terbakar panas...dulu pakai sunblock dua tiga lapis pon terbakar panas jugak...skarang sapu nipis2 je...hehe...sebab malam2 saya amalkan buat masker vitamin e shaklee...best,kulit rasa lembut ja...

kalau kesannya agak lambat ,cuba check balik,minum air cukup tak???makan konsisten tak????dan yang paling penting,ada tak berdoa minta pada Allah????
shaklee ni vitamin semulajadi,saya tak bimbang sebab memang takda kesan sampingan langsung...kalau kesan cepat,tapi ada kesan bahaya tak guna juga...

nak kulit cantik tanpa mekap????????jom lah try shaklee...nak kesan lebih cepat dan terbaik,amalkan set kecantikkan optimum ni....

Budget lebih bole gune SCP ( Shaklee Collegan Powder ) / Vivix

masalah bajet agak rendah????tak pa,hubungi saya ya,saya ada penyelesaian untuk anda....


Dapatkan harga istimewa produk shaklee & konsultasi percuma sekiranya membuat pembelian dari saya.

Shaklee Independent Distributor
PM#TEXT#W.APPS : 012-3549909
Contact : Mila
Id : 910306
email : ibuddd2012@gmail.com

FB : https://www.facebook.com/aimila.yusof
FB Page : https://www.facebook.com/VitaHealthShopSharingIsCaring?ref=hl


**produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

No comments:

Post a Comment