Pengedar Shaklee Di Bandar Saujana Putra, Bukit Lanchong dan Putra Heights

Assalamualaikum W.B.T



Alhamdulillah dah 1/2 tahun bergelar Shaklee Independent Distributor. So dengan bangganya saya nak kenalkan diri walaupon agak lewat..hehehe.. Saya adalah pengedar sah di kawasan Bandar Saujana Putra juga bagi yang terdekat dengan Bandar Saujana Putra, Putra Heigts, Batu Tiga dan kawasan yang sewaktu dengannya.Ada setengah orang malas nak pos ni leceh, kalau boleh nak barang sampai depan mata. Jadi inilah masanya untuk anda yang tercari-cari pengedar di Bandar Saujana Putra dan Putra Heights, sape yang duduk kat Bandar Saujana Putra bole dapat harga lagi special..sbb duduk dekat sangat dengan tempat tinggal saya..so sesape yang nak dapat harga istimewa tu terus contact saya yea..

Sesi perkenalkan diri ini sebenarnya memudahkan korang untuk bagi yang mencari pengedar shaklee di Bandar Saujana dan nak servis penghantaran barang terus ke rumah anda.


Jadi pada mereka yang tercari-cari Shaklee Independant Distributor (SID) yang sah area Bandar Saujana Putra ni, apa tunggu lagi, silalah hubungi saya. InsyaAllah saya akan sentiasa memberikan servis terbaik untuk anda. Sambil-sambil hantar produk kalau anda ingin tahu apa kaedah dan bestnya bisnes ini bolehlah kita ambil sedikit masa. Tapi biasanya saya hanya akan hantar je dan bagi cikit consultation n suggestion pemakanan..x lame pon..amik masa 2-3 minit je pon..sebab saya pon faham..ramai individu tak berapa suke dengar ngomelan atau buat demo bagai..So korang jgn risau saya juga tergolong dalam kategori itu..hihihi

Tapi kalau sesiapa teringin nak join biznes bole jugak..di alu-alukan...bagi yang betul2 berminat nak tambah pendapatan..saya akan guide anda jika berdaftar dibawah bisnes saya..


Dapatkan harga istimewa produk shaklee & konsultasi percuma sekiranya membuat pembelian dari saya.

Shaklee Independent Distributor
PM#TEXT#W.APPS : 012-3549909
Contact : Mila
Id : 910306
email : ibuddd2012@gmail.com

FB : https://www.facebook.com/aimila.yusof
FB Page : https://www.facebook.com/VitaHealthShopSharingIsCaring?ref=hl

No comments:

Post a Comment