LIKE PAGE UTK FREE GIFT MENARIK

Set Vitamin Shaklee Kanak-Kanak

Set tuk si abg danial dan tuk anak2 korang jugak!!!..Danial memang susah nak mkan nasi sejak umo die setaun lebih..so bergantung pada susu je..kalau makan pon milih..Setiap hari memang ibu akan bagi set ni..kalau dulu bancuh 5oz susu..mestiade die tinggalkan 2oz..tpi lepas amik mealshake..kalau bancuh 9oz + 1scoop mealshake..habis licin la die mnum susu tu...sbb mealshake ni rsenye memang sedap..kengkadang lau xpasan memang die amik sendiri nak ratah..so kne letak tgi2..sbb dosage tuk abg danial 1scoop je sehari..ibu pon suke gak rse die tu..bancuh tuk anak..colek ckit tuk mak..pas abis mnum susu+mealshake, ibu kasi makan chewable @ chewable vitalea pulak..then tghhari kasi makan omega...alhamdulillah..imunisasi bdan danial mmang kuat..bukan la xpernah demam..tipu la kan klu anak xpernah demam..tapi yg kami perasan..lepas bgi die amalkan set kanak2 ni..kalau die ade demam..bdan die cam dedar2 jek..n tak lama..even demam pon still aktif cam org sihat...so korang pon ptot sediakan payung sebelum hujan tuk anak2 tersayang..





1. VITA-LEA 
- sesuai untuk kanak kanak berumur 4 tahun keatas.
- Ia Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting dalam tubuh
- Merupakan sumber kalsium untuk pembinaan tulang yang kuat
- Merupakan sumber harian tambahan vitamin B

2. MEAL SHAKES 
- Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak anak
- Rendah lemak dan rendah glisemik
- Merupakan sumber protien dan kalsium
- Sesuai untuk hidangan breakfast ataupun sebelum tidur

3. OMEGA GUARD
Merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Mengandungi satu rangkaian yang penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semula jadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain lain. EPA berfungsi menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA penting untuk perkembangan dan fungsi otak. 

4. CHEWABLE VITA-C
- Membantu mengekalkan sistem pertahanan semula jadi tubuh badan 
- Membantu kanak kanak menjaga kesihatan gigi dan gusi. Penting bagi gigi dan gusi yang sihat untuk kanak kanak kan.
- Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging

kesihatan anak anak sangat penting kan. tak salah memberi yang terbaik untuk mereka demi kesejahteraan keluarga...


Dapatkan harga istimewa produk shaklee & konsultasi percuma sekiranya membuat pembelian dari saya.

Shaklee Independent Distributor
PM#TEXT#W.APPS : 012-3549909
Contact : Mila
Id : 910306
email : ibuddd2012@gmail.com

FB : https://www.facebook.com/aimila.yusof
FB Page : https://www.facebook.com/VitaHealthShopSharingIsCaring?ref=hl

No comments:

Post a Comment