Shaklee Promo Sept'14

Assalamualaikum

Masuk bulan september dah, bulan ulangtahun kelahiran aku. Hehehe

Collagen Powder Promo





Shaklee Promo bulan september, sangat menarik dan sangat rugi kalau korang tak grab peluang promo bulan ni. Bulan september ni shaklee bagi tawaran yang menarik iaitu ade 2 produk yang promo.



  • COLLAGEN POWDER - Beli 6 Kotak dapat FREE 1 Kotak lagi, Auto register member dan dapat CASH BACK.
  • MEALSHAKE - Beli 3 Canister dapat FREE 1 canister lagi.
Memang berbaloi sangat promo bulan ni.

Sila klik link dibawah untuk ketahui kebaikan dan manfaat jika anda ambil kedua-dua produk ini
KEBAIKAN MEALSHAKE & KEBAIKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

TESTIMONI KLIK SINI

Berminat untuk mengetahui produk Shaklee dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya seperti melalui w.apps di talian 0123549909 ( mila )

Dengan setiap pembelian vitamin shaklee dari saya, anda layak mendapat :-
♥ Jadual Makan Vitamin
♥ Konsultasi percuma berterusan
♥ Jemputan ke group Facebook Exclusive
♥ Peluang menjana income dengan Shaklee
♥ Jika anda berdaftar dibawah group bimbingan saya dan ingin menjadikan Shaklee sebagai Biz utama yang menyumbang kepada meningkatkan taraf hidup anda sekeluarga. Jom tanya saya (^__^)

PILIHAN DI TANGAN ANDA !!!

Shaklee Shah Alam


     KEAHLIAN SHAKLEE                                eSell

PERHATIAN: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit





No comments:

Post a Comment