SET BERPUASA SHAKLEE

VITAMIN SHAKLEE UNTUK BERPUASA

Assalamualaikum.. Alhamdulillah hari ni dah Ramadhan ke-6, alhamdulillah jugak aku masih dapat berpuasa penuh. Entry kali ni nak sharing dengan korang macammana aku berpuasa dengan SET PUASA SHAKLEE ni.

#Throwback last year 

Masa tu twins belum lagi setahun, masih fully breastfeeding dan aku masih lagi bekerja. Belum jadi surirumah masa tu tau. Aku memang mencuba yang terbaik untuk pastikan kesihatan dan diri terjaga sepanjang Ramadhan, alhamdulillah sesi pengepaman susu semasa puasa berjaya dilaksanakan dengan jayanya. Syukur sangat kuantiti susu badan masih mencukupi. 

Walaupon sentiasa buat kerja luar, jumpe client..ade appointment sana sini aku masih bertenaga tak la melepek bile sampai kat rumah. Bile balik kerja aku masih ade mood nak masak tu yang paling best sebenarnye. Sebab kalau ikutkan memasak kat rumah lebih healthy berbanding beli kat luar. 

Melayan karenah anak2 kesayangan 3 orang memang perlukan stamina yang tinggi. So to be make sure badan tak cepat letih aku amalkan Set Berpuasa Shaklee.

Ape yang ada dalam Set Berpuasa Shaklee??

Shaklee ada menawarkan set berpuasa : Set Mighty 3 Gems iaitu ESP + MealShakes + Performance Drink


SET MIGHTY 3 GEM


KELEBIHAN MENGAMALKAN SET BERPUASA SHAKLEE

  • Mengekalkan tenaga dan stamina : Kerja dan rutin harian tidak akan terjejas dengan adanya tenaga yg berkekalan serta rasa sihat sepanjang hari.
  • Mengelakkan gastrik : Sarapan segera yang senang disediakan terutama jika kita kekangan masa dalam menyediakan sahur
  • Mengelakkan masalah sembelit : Melegakan perut terutamanya di bulan puasa, mengandungi fiber yang menbantu proses penghadaman.
  • Mengeyangkan : Bagi si manja yang baru belajar berpuasa, ibu yang sedang mengandung, ibu yang memberi susu badan amat sesuai mengamalkan set ini kerana ianya mengeyangkan.
  • Membantu menghilangkan rasa dahaga.
  • In sya Allah anda sekeluarga dapat menunaikan ibadah puasa dengan sempurna.
Untuk penambahan vitamin lain aku ambik seperti biasa
** B.Complex + Vitamin C + Vitalea + Vivix + ESP


Berminat untuk mengetahui produk Shaklee dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya seperti melalui w.apps di talian 0123549909 ( mila )

Dengan setiap pembelian vitamin shaklee dari saya, anda layak mendapat :-
♥ Jadual Makan Vitamin
♥ Konsultasi percuma berterusan
♥ Jemputan ke group Facebook Exclusive
♥ Peluang menjana income dengan Shaklee
♥ Jika anda berdaftar dibawah group bimbingan saya dan ingin menjadikan Shaklee sebagai Biz utama yang menyumbang kepada meningkatkan taraf hidup anda sekeluarga. Jom tanya saya (^__^)

PILIHAN DI TANGAN ANDA !!!


Shaklee Klang

     KEAHLIAN SHAKLEE                                eSell


PERHATIAN: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment