BAJU KURUNG KANAK KANAK

Assalamualaikum...

Mood hari ni nak siapkan baju kurung ready made..sambil bershaklee..sambil menjahit. Anak2 dah pon lena tido..so aku abole sambung buat kerja.Alhamdulillah...berjaya siapkan baju ready made kanak kanak. Tiap tahun memang ni la rutin aku..penuhi kehendak customer..tapi taun ni aku buat ready made je..tak ambik tempahan sebab takut masa dah suntuk tuk siapkan..

Ni adalah salah satu daripada 30pasang baju kurung budak yang berjaya aku siapkan...
BAJU KURUNG READY MADE
BAJU KURUNG KANAK KANAK

READY MADE BAJU KURUNG

5 Sebab kenapa aku suke menjahit

  1. Minat yang mendalam terhadap dunia jahitan
  2. Kepakaran turun temurun
  3. Terapi stress
  4. Mood hepi sure akan datang
  5. Walaupon penat tapi puas hati

5 Sebab kenapa aku suke Biz Shaklee

  1. Modal hanya RM65 seumur hidup
  2. Berjaya merealisasikan impian aku menjadi WAHM ( Work at Home Mom )
  3. Coaching santai bersama anak2 biz
  4. Berkongsi faedah dan manfaat bersama orang luar
  5. Berkongsi kebaikan vitamin dan yang paling best, kesan dan maklum balas tentang keberkesanan vitamin shaklee sangat2 memuaskan. Alhamdulillah selepas bersama Shaklee dan pemakanan vitamin shaklee selama setahun lebih aku sangat suke dengan perubahan kesihatan dalam diri. Kulit tak lagi kusam macam dulu, badan lebih bertenaga dan jarang sekali mendapat simptom sakit. Anak2 juga alhamdulillah jarang pegi hospital sebab imunisasi mereka terpelihara.
Semenjak bershaklee mmg aku akui dah jarang pijak mesin..tapi xbermakna aku tinggal kan terus...tapi buat shaklee lagi santai..rilex dan mudah...kalau x takkan la bole jadi WAHM dengan cepat..hehehehe...ape pon 2 minat aku ni tetap ade kepuasan tersendiri..yang penting aku tau aku yang aku nak..tidak terlalu tamak dalam sesuatu hal...untuk baju kurung kanak2 ni aku buat setahun sekali je...

Shaklee VS Jahitan

  1. Shaklee bole dapat income 5angka setiap bulan
  2. Jahitan bole dapat income 5angka setiap tahun

No comments:

Post a Comment