LIKE PAGE UTK FREE GIFT MENARIK

CAROTOMAX ATASI RABUN

Bangun pagi, gelabah bila tak jumpa cermin mata.. Alamak! semalam letak cermin mata kat maner yer?? Kepala sampai naik pening, sebab terlupa tempat letak cermin mata..alahai,,tak pasal-pasal, pagi2 dah ada kerja mencari cermin mata lak.. rasa macam letak sebelah bantal semalam, tak kan lah salah letak pulak..ermmm…cari punya cari, rupa-rupanya cermin jatuh bawah katil..huhuhu

Ini adalah antara situasi yang mungkin anda alami, jika anda ada masalah rabun mata. Sebab saya tahu, saya juga menggunakan cermin mata bagi mengatasi masalah rabun jauh yang agak teruk.. Kalau tak pakai, orang depan mata pun nampak kabur..tapi sampai bila nak pakai ??? Saya sering terfikir, kalau lah ada penawar dan rawatan untuk merawat rabun, mungkin saya antara orang yang pertama ingin tahu.. Walaupun sekarang ada rawatan untuk rabun dalam kaedah pembedahan Laksik, tapi kalau bole xnak le buat..Bukan tidak percaya, tetapi saya seorang yang penakut.. Saya takut bila membayangkan pembedahan itu boleh merosakkan mata saya yang sedia rabun ini..huuhu.. Kalau di beri pilihan, saya nak rawatan yang berbentuk makanan.. Sebab itu, saya cuba rajinkan diri makan lobak segar..tapi, untuk mendapatkan bekalan lobak segar sentiasa, bukannya mudah..huuhuu..

CAROTOMAX SHAKLEE

Rabun boleh di kategori dalam pelbagai jenis, antaranya, rabun jauh, rabun dekat, rabun warna dan rabun ayam. Rabun jauh, kebanyakkannya di alami oleh golongan muda, manakala, rabun dekat kebiasaannya di alami oleh golongan warga emas. Manakala, rabun ayam merujuk kepada mereka yang mengalami masalah melihat sesuatu, pada waktu selepas waktu senja. Namun, mereka tidak mengalami sebarang masalah penglihatan pada waktu siang. Begitu juga dengan rabun warna. Rabun warna hanya merujuk kepada mereka yang sukar mengenal pasti warna, terutamanya warna merah dan warna hijau. Oleh sebab itu, adalah penting bagi mereka yang mengalami masalah rabun warna untuk mengatasi masalah mereka ketika melalui kawasan yang ada lampu isyarat jalan. Golongan yang mengidap rabun warna, tidak memerlukan cermin mata untuk merawat masalah penglihatan mereka, tidak seperti mereka yang mengalami masalah rabun jauh atau rabun dekat.

Alhamdulillah, saya diperkenalkan dengan Carotomax Shaklee… masa mula start nak ambik carotomax ni sbb yg saya sedia maklum..carotomax untuk imunisasi..tapi alhamdulillah lepas 3bulan amalkan secara konsisten saya dah tanggalkan cermin mata..so bole drive tanpa cermin mata..syukur alhamdulillah..Ingin tahu apa yang ada di dalam Carotomax Shaklee?

Kenapa kita memerlukan Carotomax? Carotomax ini merupakan Vitamin A. 

Secara umumnya, ia boleh membantu:-

-Kesihatan retina mata — Mengurangkan rabun
-Kesihatan tulang
-Kesihatan tisu kulit – memudarkan jeragat
-Pembentukan sel darah putih dan sel darah merah
-Pembentukan membran mukus
-Mengekalkan sistem imunisasi badan yang sihat
-Dengan kehadiran vitamin A, ia dapat membantu meningkatkan kesihatan tisu kulit dan membran mukus badan kita yang mana kedua-duanya merupakan lapisan awal pertahanan badan daripada jangkitan penyakit dari luar. Selain itu, vitamin A juga membantu dalam pembentukan sel darah putih yang turut membantu memberi pertahanan dalam badan dari jangkitan sebarang jenis penyakit yang tidak diingini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.. ;-)

Cadangan pengambilan :

Untuk penyakit mata, semasa rawatan penyakit : 2 kapsul dua kali sehari
Untuk pemeliharaan kesihatan, 1 kapsul 2 kali sehari (selepas makan)


Dapatkan harga istimewa produk shaklee & konsultasi percuma sekiranya membuat pembelian dari saya.

Shaklee Independent Distributor
PM#TEXT#W.APPS : 012-3549909
Contact : Mila
Id : 910306
email : ibuddd2012@gmail.com

FB : https://www.facebook.com/aimila.yusof
FB Page : https://www.facebook.com/VitaHealthShopSharingIsCaring?ref=hl


**produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit**

No comments:

Post a Comment