KOTAK RECYCLE

KOTAK RECYCLE

Semalam terasa rajin nak kemas SOHO. Kebetulan ade pulak banyak kotak recycle kat dalam bilik soho. Tiba2 dapat idea nak buat kotak cantik2. Minggu lepas aku ade beli kertas pembalut hadiah. Maka terjadilah operasi buat kotak dibalut.

 

Buatnye pon takdelah susah man pon. Just tampal kemas2 siap la. Lagipon aku punye borang pos laju customer pon dah banyak sangat. Wajib simpan elok2

Dah siap balut bolehlah letakkan barang yang agak serabut atas meja SOHO ni. Masa aku buat ni twins tengah tido, eslok je dorang bangun, terus loncat2 excited ingatkan aku beli hadiah untuk dieorang..hahahaha. Padahal aku gune kertas pembalut hadiah RM1 je. Walaupon tak la secantik kotak yang beli kat kedai tu, but at least barang aku yang dah banyak patut disimpan bole lah  disimpan dalam kotak baru buatan aku sendiri ni.



Aku buat 2 kotak, satu untuk letak borang pos laju dan satu lagi aku letak vitamin dekat soho ni supaya lebih mudah jika saya perlukan.

KLIK DISINI UNTUK PART TIME JOB !!!!


 

No comments:

Post a Comment